петак, 15. јул 2016.

Kako sam shvatila da su modni trendovi, stilovi i sve te stvari o.k.

Kao i većina normalnih devojaka i ljudi na ovom svetu, da ne moram da jedem ne bih. Da je ok da idem gola po ulici bih, a i da mi moja porodica nije nabila komplekse da sam debela, a i da klimatski uslovi to dozvoljavaju, a i da živimo u kamenom dobu kao što ne živimo, a i da.... Nema više aida... Išla bih gola. Eventualno ogrnuta nekom sirovom jagnjećom kožom.

Međutim, šta se desilo... Shvatila sam da je život komplikovan. Ali ne obično komolikovan nego gradaciono komplikovan, odnosno da ima tu karakteristiku da postaje sve komplikovaniji i komplikovaniji kako se mi, što bi jedan čovek rekao, krećemo kroz vreme... Ta spoznaja a i pomenute komplikacije u životu, kao na primer međuljudski odnosi, poredak stvari u svetu, i moja pomalo iščašena psiha doveli su me do jednog određenog perioda u životu kada sam se u talasima osećala kao govno... Ustaneš, pogledaš se u ogledalo i kažeš sebi ćao izmetu. Tako nekako... A onda pogledaš oko sebe, vidiš gomile idiota i shvatiš da se ti osećaš kao izmet a oni baš i ne... I bude ti i krivo... Prosto – mora li to tako? I onda se zajebeš i hoćeš da pomogneš sebi... Vau. Ludilo. Tu tek kreće žurka. I kao pročitaš negde kad izgledaš dobro osećaš se dobro, i onda kažeš, pa dobro kao hajde da probam. Ajde na primer da se obučem lepo. E ali, kurac, ni to nije tako lako...

Ne znam da li znate ali stvari na ofingeru, na lutki, u vašoj projekciji u kojoj ste sami sebi pičke kosmičke, nikad jebeno ne izgledaju kao kada ih navučete na sebe. Jebeno nikad. Nikad u smislu, ni na nivou statističke greške. LIKE TOTALLY NEVER EVER.

A tek kad krenete da se ložite, pa kao time što ste obukli šaljete neke poruke u svet. Kao nekoga boli kurac kako vi označavate svoja unutrašnja previranja... Pa završite sa nekom ikebanom na glavi ili u crnini pa vas svi pitaju 'el vam neko umro... Ili vam neki rogobatni predmet izbija oko a malo i unutrašnje organe, ali to je faking toliko sa stavom da vam dođe da se samoritualno pospete perjem i katranom a onda kao u spotu onog crnca sa mrtvim psom na glavi, kresnete palidrvce i uz krike odđuskate u smrt.

No to su dečije bolesti i to se prevaziđe. Al' cvrc taman kreneš da sklapaš boje, ortakinje krenu da ti objašnjavaju da to ne mora da se radi po matematičkoj šemi i principima simetrije. Pa ti tek onda zabodu nož u leđa, jer kao - Znaš ne idu baš ni svi materijali. A kad smo već kod toga te pantalone su ti iz 7 razreda.

A to što volim te pantalone, to što imaju sentimentalnu vrednost, to što sam tada bila jednako retaridara pa sam ih greškom kupila tri broja veće – to se ne računa u tom vašem površnom svetu? Aha. Ok... Nema veze. Ne dam se... Ja sam odrasla osoba i ima da sredim svoj život i ima da se oblačim valjano i uživam u modnim trendovima i šaljem poruke o svojim unutrašnjim previranjima... Pa imam i ja bogat unutrašnji život, šta vi mislite???

I tako, mic po mic, mene krene da userava kombinacija za kombinacijom, pa krećem da kapiram o čemu se tu radi. Pa krećem od srca da udeljujem komplimente, a pre sam to radila jer šta drugo čoveku da kažeš nego da je neko govno na njemu baš super... Al' ja sad to krećem i da mislim! Šta ti je život...


I tako, doživim vam ja, slatke moje, mali trijumf na tom polju. Krećem da izgovaram stvari tipa – jebote, koliko mi fali neka crna torba...

A tek jednog dana, najpobednosnijeg od svih izgovorim i onu najveću filozofsku – ne oblačim se ja i ne sređujem zbog drugih nego zbog sebe, i u tom trenutku jebeno budem pobednik svega...

Tog pobedonosnog dana ja kontam da idem na usrani posao na kome radim besmislene stvari, da mogu da pijem kapsule noćurka do sutra, hormone će mi verovatno srediti jedino seks koji nemam, da ljudi koje volim žive kao kerovi u konstantnoj neizvesnoti, da stari ljudi koje volim umiru bez dostojanstva, da država u kojoj živim planira izgradnju nekog staklenog falusa bez da ikog pita el to ok, al' na sve to ja dignem glavu gore i kažem sebi – idi bre mačko, ala si se namontirala svaka ti čast! Kidaš.

I to vam je ono što kažu – treba uživati u malim stvarima. Iznova pobeđivati sebe i verovati da su granice samo tamo gde ih postavite... Ono kao, kad već gaziš život neka bude u dobrim cipelama, osim ukoliko nisi izbeglica iz Sirije, onda samo praktično. Xexexe...

A zamislite šta će tek biti kad krenem da se šminkam?

Eto tako, ako vam se dopao ovaj post pliz lajk i šer... A u sledećem obrađujemo novu temu:

Kako živeti sa dlakama i šta kad ti nešto čudno curka po gaćicama.

Ljubi vas vaša,

SmArArA

Нема коментара:

Постави коментар